Jump to content

Dutch Translations


MERLUC

Recommended Posts

Now "bierdopje" is down

 

Let us start a Dutch forum here.

 

nb.

 

Wie kan van New Tricks de subs van seizoen 7, episodes 1 t-m 4 uploaden?

 

Ik ga de verdere episodes vertalen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bierdopjeis down echt zonde !

 

Hoop dat de vertalers van bierdopje hier hun vertalingen uploaden !

 

Was op bierdopje gewoon zo vet voor elkaar met de ondertitelingen !

Link to comment
Share on other sites

Oproep aan alle vertalers/ondertitelaars

Hallo!


Zoals je misschien al hebt gehoord of gelezen, zijn de bekende vertaal- en ondertitelingssites bierdopje.com en simplyreleases.com onder dwang van stichting Brein offline gegaan voor wat betreft het aanbieden van ondertitels.

We beseffen dat daarmee een groot gat achterblijft voor heel veel usenetgebruikers in onder andere Nederland en België.

Wij van DUTplanet.net willen om die reden de ondertiteling van films en series zelf in beheer gaan nemen.

Er zal daartoe een nieuw te formeren vertalings- en ondertitelingsteam worden ingezet, waarvan de leden hun werkzaamheden ongestoord kunnen uitvoeren en daar ook de volledige credits voor krijgen.

We moeten met z'n allen (zowel vrienden als -oude- vijanden) één front vormen, om samen wel voor elkaar krijgen wat elk van ons individueel misschien niet lukt:

Het blijvend kunnen aanbieden van de content zoals de gebruikers van ons gewend zijn.

- Zonder dat een instantie als stichting Brein daar ook maar iets aan kan veranderen;
- Zonder daarbij als crewlid gevaar te lopen het clubje van Tim K. tegen te komen.

Persoonlijke gegevens zullen namelijk, zoals dat ook het geval is met de gegevens van onze huidige crew, onzichtbaar voor deze stalkers zijn.

Heb je interesse om als vertaler/ondertitelaar het nieuwe team te komen versterken? stuur dan een mail naar ons contact-mailadres.

N.B.: De vertalers van bijvoorbeeld Bierdopje en SimplyReleases, maar ook andere crews/teams met ervaring op dit gebied krijgen sowieso een plekje in het team...

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop ook dat er een nieuwe site komt die even overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is als Bierdopje.

 

Weet iemand eigenlijk of er op deze site een manier bestaat om enkel de NL-subs in een overzichtje te krijgen?

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop ook dat er een nieuwe site komt die even overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is als Bierdopje.

 

Weet iemand eigenlijk of er op deze site een manier bestaat om enkel de NL-subs in een overzichtje te krijgen?

Naar my panel gaan, daar zul je eerst shows viewed moeten updaten, is ff werk natuurlijk.

Daar moet je ook je voorkeur onder options op dutch zetten.
Als je dat gedaan hebt kun je op de link van je serie gaan klikken, neem de laatste vertaling/aflevering en klik daar op,
klik dan op multi download en dan zie je alle vertalingen die in het NL zijn gedaan. Zijn die er niet, dan krijg je alleen de Engelse of andere talen. da's mijn ervaring, maar ik heb nu pas twee dagen hier subs vandaan, dus ik ontdek ook nog van alles.

Link to comment
Share on other sites

hallo mede bierdopjes fans,

ook ik mis het oude bierdopje heel erg en hoop dat we hier een goed alternatief vinden waar ook de vertalers de weg naar toe weten te vinden. een nederlands forum hier zou ik ook erg leuk vinden.

Link to comment
Share on other sites

Bierdopje missen we allemaal.

Er schijn een goed initiatief in de maak te zijn zo vermoed ik (Dutplanet) alleen zal dat tijd vergen.

Zelf heb ik hier een paar ondertitels tot mijn vreugde hier vandaan gehaald en die waren dik O.K.

Dus vertalers en syncronisators bij deze hartelijk dank ( voor het monnikenwerk )

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal.... ook ik ben overgestapt vanaf Bierdopje hierheen. Ik mis ze wel hoor, alles was zo lekker overzichtelijk. Gelukkig merk ik dat de nieuwe ondertitels van de meeste series die ik volg al hier gepost zijn. Nog niet alles maar ik hoop dat de rest ook volgt. 

 

Grts Martijn

Link to comment
Share on other sites

Oproep aan alle vertalers/ondertitelaars

Hallo!


Zoals je misschien al hebt gehoord of gelezen, zijn de bekende vertaal- en ondertitelingssites bierdopje.com en simplyreleases.com onder dwang van stichting Brein offline gegaan voor wat betreft het aanbieden van ondertitels.

We beseffen dat daarmee een groot gat achterblijft voor heel veel usenetgebruikers in onder andere Nederland en België.

Wij van DUTplanet.net willen om die reden de ondertiteling van films en series zelf in beheer gaan nemen.

Er zal daartoe een nieuw te formeren vertalings- en ondertitelingsteam worden ingezet, waarvan de leden hun werkzaamheden ongestoord kunnen uitvoeren en daar ook de volledige credits voor krijgen.

We moeten met z'n allen (zowel vrienden als -oude- vijanden) één front vormen, om samen wel voor elkaar krijgen wat elk van ons individueel misschien niet lukt:

Het blijvend kunnen aanbieden van de content zoals de gebruikers van ons gewend zijn.

- Zonder dat een instantie als stichting Brein daar ook maar iets aan kan veranderen;
- Zonder daarbij als crewlid gevaar te lopen het clubje van Tim K. tegen te komen.

Persoonlijke gegevens zullen namelijk, zoals dat ook het geval is met de gegevens van onze huidige crew, onzichtbaar voor deze stalkers zijn.

Heb je interesse om als vertaler/ondertitelaar het nieuwe team te komen versterken? stuur dan een mail naar ons contact-mailadres.

N.B.: De vertalers van bijvoorbeeld Bierdopje en SimplyReleases, maar ook andere crews/teams met ervaring op dit gebied krijgen sowieso een plekje in het team...

jammer dat je geen reactie krijgt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mogelijk is dit niet de juiste plaats dan verwijs mij A.U.B. verder

Ik ben op zoek naar de Nederlands subs voor Hit & Miss

De meeste zijn te vinden via B........ maar omdat B........ down is kan ik die niet meer vinden (verkrijgen)

Iemand ?

Link to comment
Share on other sites

Je kon nog srt's d/l van de BD Sever via, subtitleseeker. Maar BD is sinds een paar dagen verdwenen uit de zoeklijst van SS. Ik ben op zoek naar de subs van The Mentalist

 

The.Mentalist.S01.720p.DD5.1.x264-MMI (Blu ray)

The.Mentalist.S02.720p.WEB-DL.DD5.1.h.264-EbP

The.Mentalist.S03.720p.WEB-DL.720p.WEB-DL.DD5.1.AAC2.0.H.264-HDB

The.Mentalist.S04.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BTN

The.Mentalist.S05.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Member Statistics

    26335
    Total Members
    6268
    Most Online
    badass5533
    Newest Member
    badass5533
    Joined
×
×
  • Create New...