Jump to content

Registreren (Join)


Lancel

Recommended Posts

Goeiedag,

 

Even voorstellen: Lancel uit Belgie.

 

Kan iemand mij vertellen waarom ik (op het moment) geen account kan creeren op addic7ed ?

 

Ik doorloop de account creeren stappen waarna ik wordt geredirect naar de inlogpagina

(krijg geen bevestigingsmail ofzo) maar daar wordt de account niet herkend.

 

Kon hier wel een forum account creeren, met facebook, als ik daar mee in wil loggen bij addic7ed zegt ie fout wachtwoord

 

Iemand enig idee wat er verkeerd gaat?

Link to comment
Share on other sites

Van harte welkom!

 

De naam Lancel is al in gebruik, misschien is dat de reden? Probeer een andere naam voor je account op Addic7ed (en gebruik deze dan ook op het Forum)

Het sturen van een bevestigingsmail heeft kuren. Lukt het niet, stuur mij dan een PM en het e-mailadres dat je voor addic7ed gebruikt dan activeer ik hem voor je.

Link to comment
Share on other sites

Dankjewel,

 

Die Lancel dat ben ik wel, heb toen het niet lukte via het forum pagina geregistreerd, vandaar dat er wel een Lancel in gebruik is nu, registratie ging hier wel.

Toen ik daarna probeerde op addic7ed kreeg ik de melding dat het WW verkeerd was (niet het mailadres)

Zou je een nieuw wachtwoord kunnen sturen naar het email adres wat aan Lancel gekoppeld is?

Link to comment
Share on other sites

Welkom edwinvh,

 

Stuur mij PER PM het e-mailadres dat je gebruikt bij Addici7ed. Je account is actief maar je wachtwoord moeten we aanpassen.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Member Statistics

    26322
    Total Members
    6268
    Most Online
    Legal_Dude
    Newest Member
    Legal_Dude
    Joined
×
×
  • Create New...