Jump to content

The X-Files


michelono

Recommended Posts

Het uploaden van ondertitels is voor deze gelimiteerd aan "Team Members Upload Only". Ik heb zelf net de (USA) BluRays op schijf staan en ben de ondertitels van de DVD releases aan het syncen (en verbeteren, want sommigen zijn zéér slecht geript). Vervolgens wilde ik deze meteen ook op Addic7ed uploaden, maar dit lukt nu dus niet. Ik heb seizoen 1-6 inmiddels af en zag dat seizoen 8 en 9 ook weinig problemen gaan opleveren. Alleen seizoen 7 is een hels karwei met bijvoorbeeld overal 'l' ipv 'I' en 'weetje' ipv 'weet je'.

Kan iemand mij laten weten hoe deze hier te uploaden? Of misschien hebben jullie het liever niet? Ik wil ze ook eventueel hier attachen hoor, het gaat mij niet om de credits. Laat het even weten aub.

Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk probeer je de upload te doen vanaf de homepage?

Ga naar het seizoen/aflevering en gebruik de button "Upload a new Version".

 

Link to comment
Share on other sites

Met Subtitle Edit kan je automatisch vervangen dus alle weetje naar weet je. Met letter omzetting is dat minder omdat alle letters (dus ook in de goede woorden) worden vervangen

 

Link to comment
Share on other sites

Hoi BorisVictor, heel hartelijk bedankt voor de tips. Ik gebruik al sinds jaar en dag Subtitle Workshop (met alle flaws van dien) en ga nu Subtitle Edit erbij gebruiken voor de spellingscontrole. Top!

Wat X-files betreft, ik probeerde idd te uploaden via de Upload-button op de homepage. Zal zodra ik klaar ben met verbeteren en syncen alles als 'Upload a new version' proberen. Is er overigens een snelle manier om een heel seizoen ineens te uploaden? Of moet ik alle negen seizoenen van ongeveer 22/24 episodes per seizoen een voor een uploaden? Thanks voor alle hulp!
 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een handleiding voor je in het Nederlands, stuur me even een email.

Je kunt helaas niet multi-uploads doen, maar veel mensen zullen je noeste werk waarderen.

Edited by BorisVictor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb een handleiding voor je in het Nederlands, stuur me even een email

Je kunt helaas niet multi-uploads doen, maar veel mensen zullen je noeste werk waarderen.

​Nogmaals bedankt voor de handleiding BV! 
Inmiddels heb ik het eerste seizoen geupload. Seizoen 2-8 zijn ook klaar en volgen in de loop van de week.
Seizoen 9 heb ik problemen mee. De episodes volgorde is veranderd bij de BluRay releases en er zitten (volgens mij) andere (en extra) scenes tussen.

Link to comment
Share on other sites

De ondertitels voor seizoen 1 t/m 9 staan er inmiddels op voor de BluRay versies. Ook de ontbrekende eerste aflevering van seizoen 10, voor de WEB-DL versie welteverstaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Member Statistics

    26337
    Total Members
    6268
    Most Online
    wastedhate
    Newest Member
    wastedhate
    Joined
×
×
  • Create New...