La Brea Greek Subtitles

Anastasia

Γειά σου!

Μιλάω λίγα ελληνικά, ίσα ίσα για να πάω για ψώνια στην Κρήτη. Ευχαριστώ για την κατανόηση!

Αυτοί οι υπότιτλοι έχουν μεταφραστεί χρησιμοποιώντας διαδικτυακό λογισμικό. Μπορεί να είναι εντελώς παράλογα. Υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές των επεισοδίων και οι χρόνοι εδώ μπορεί να μην είναι σωστές.

Υπάρχει λογισμικό που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να το ρυθμίσετε μόνοι σας. https://www.nikse.dk/subtitleedit

Μπορείτε επίσης να πάρετε π.χ. αγγλικούς υπότιτλους που ταιριάζουν με τα αρχεία σας και να τους μεταφράσετε αυτόματα εδώ.
https://translate-subtitles.com/el

La Brea S02E01 The Next Day.el.srt La Brea S02E04 The Fog.el.srt La Brea S02E03 The Great Escape.el.srt La Brea S02E02 The Cave.el.srt La Brea S02E08 Stampede.el.srt La Brea S02E06 Lazarus.el.srt La Brea S02E05 The Heist.el.srt La Brea S02E11 The Wedding.el.srt La Brea S02E10 The Return.el.srt La Brea S02E09 Murder in the Clearing.el.srt La Brea S02E13 The Journey (1).el.srt La Brea S02E12 The Swarm.el.srt La Brea S02E14 The Journey (2).el.srt La Brea S02E07 The Storm.SYNCOPY.English.HI.C.updated.Addic7ed.com.el.srt La Brea S02E07 The Storm.GOSSIP+AMZN.FLUX.English.HI.C.updated.Addic7ed.com.el.srt La Brea S02E07 The Storm.BluRay.x264-BORDURE+FraMeSToR+ION265+RARBG+SLIPSTR.English.HI.C.updated.Addic7ed.com.el.srt

• Like 1

Γεια σου!I have already started to automatically translate the English srt sub file and I'm on episode 2!
I also just downloaded the files you give me and I hope they match to the next episodes!
Your Greek is fine don't worry (as good my English is😊)...the point is to understand each other!

Thank you very much ❣️ 

Efachristo poly! Ego eimai toso polla na mathaino! Siga, siga... 

If you have english subtitles that are correct for your episodes, I can translate them for you very quickly with that software, if you can upload those english file here. 

• 3 weeks later...

Γεια σου, Αναστασία.

Σε ενδιαφέρει να μάθεις να μεταφράζεις σωστά; 

Να έχεις υπόψη ότι οι αυτόματοι μεταφραστές απλώς μεταφράζουν λέξεις, δεν αποδίδουν νοήματα, δεν καταλαβαίνουν πάντα σωστά όσα διαδραματίζονται στην πλοκή. Αν έχεις κέφι να μάθεις κάποια πράγματα πες μου να σε κατευθύνω. Όμως, θέλει δουλίτσα, δεν είναι όλα θέμα πατήματος κουμπιών.

---------------------------------------------------------

Hello Anastasia.

Are you interested in learning how to translate correctly?

Keep in mind that automatic translators only translate words, they do not assign meanings, they do not always correctly understand what is happening in the plot. If you are in the mood to learn some things let me direct you. But it takes work, it's not all about pushing buttons.