Jump to content

Elementary S03


kariem

Recommended Posts

Eigenlijk is alleen S03E01 volledig met de belangrijkste syncs aanwezig. E02 heeft dan nog de DIMENSION vertaling maar geen web-dl sync en daarna bleef het stil (zitten inmiddels op E05).

 

Is iemand hier nog mee bezig? Ben ik te snel?

 

Zou iemand deze, in mijn ogen, fantastische serie willen vertalen svp? Liefst een web-dl sync, maar met alleen een scene vertaling kom ik er ook wel :)

 

Alvast enorm bedankt!

Link to comment
Share on other sites

aflevering S03E2 is een dimension vertaling maar die wordt maar niet volledig, dus ook niet te gebruiken. Kunnen jullie mij zeggen hoe dat komt? Ook hier waardering als de afleveringen verder vertaald zouden worden.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben begonnen aan S03E02, omdat niemand het deed, maar ik ben geen vertaler en doe het als ik eens tijd over heb, dus als iemand anders zich geroepen voelt, heel graag :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik ben met S0302 bezig, vanuit een Engels ondertitelbestand. Ik ben geen spe****t op dit gebied - eerste keer dat ik dit überhaupt doe - maar redelijk taalvaardig. Het is wel meer werk dan ik had verwacht, heb er 2-3 uurtjes in zitten en ben pas op 1/3. Zal eens kijken hoever ik kom in de komende dagen. Vind de serie wel de moeite waard.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Member Statistics

    26359
    Total Members
    6268
    Most Online
    Thrawn74
    Newest Member
    Thrawn74
    Joined
×
×
  • Create New...