Jump to content

Werken met VLC-player en VLSub


Ropie58
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik weet niet of ik hier met mijn post op het juiste forum zit, maar ik probeer het toch maar even, in de hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik kijk de series die ik download al sinds jaar en dag met VLC-player, momenteel versie: "3.0.9.2 Vetinari", en download daarbij de ondertiteling met VLsub, momenteel versie: "0.11.1", omdat VLSub de ondertiteling rechtstreeks in het filmbestand plaatst. Voor zover ik begrepen heb worden de subtitels altijd, of anders meestal, door VLSub binnengehaald vanuit deze site: https://www.addic7ed.com/login.php.

Sinds enige tijd lukt het mij niet meer om de ondertiteling binnen te halen en ik krijg dan de onderstaande melding: "Error: code '401 Unauthorized' (200)" (zie bijlage). Zijn jullie wellicht bekend met deze foutmelding, en hoe ik dit probleem kan oplossen? Of is er anders een mogelijk alternatief programma dat jullie mij zouden kunnen adviseren?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en hoor graag van jullie.

Bij voorbaat dank.

Groeten,

 

Rob. ;-)

 



 

 

Screenshot_1.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Nee dat is het niet .

Maak een acount aan bij Opensubtitles of als je die al hebt open bij weergave het ondertitle vak en ga naar Show config , daar vul je de inloggegevens van Opensubtitles in en "save"

Bij mij werkte dit. Zorgde er wel voor dat ik eerder al was ingelogd maar weet niet of dit van invloed is.

Succes Dinolog

Edited by Dinolog
edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Member Statistics

    26230
    Total Members
    6268
    Most Online
    Antonkig
    Newest Member
    Antonkig
    Joined
×
×
  • Create New...