Jump to content

Defiance Subtitles (Sync)


accent

Recommended Posts

About Defiance, I would like to know who is officially in charge for the sync ??
GeirDM dealt with pilot and chamallow with 2nd episode. Who plan to sync the 3rd episode ?
 
I'm asking that in order to avoid to have a myriad of versions uploaded as it was the case for episode 2.
 
I'm proposing my help : I intend to transcribe and sync English hard coded subtitles and all other text on image as soon as possible and send it to whoever is in charge of the sync. That way it may be merged with subtitles designed to online translation before it's uploaded on addic7ed.

 
In French :
 

[...]
Cela ne résout cependant pas le problème de ces séquences manquantes lors d'une traduction en ligne via l'interface d'addic7ed, où il est impossible d'ajouter des séquences en plus, vu que la traduction se base sur la synchro originale. Dans ce cas, le plus simple sera de faire soi-même une autre synchro.
[...]

 

Concernant Defiance, j'aimerais savoir qui s'occupe officiellement de la synchro ??
GeirDM s'est chargé du pilote et chamallow du 2nd épisode. Qui est prévu pour le 3e ?

Je demande ça afin d'éviter qu'il y ait une multitude de versions de sous-titres comme pour l'épisode 2.

Je me propose de retranscrire et de synchroniser les sous-titres incrustés et autres textes apparaissant à l'image dès que possible et d'envoyer ça à la personne qui s'occupe de la synchro. Ainsi, ces séquences pourront être incorporées aux sous-titres destinés à la traduction en ligne avant que ceux-ci soient uploadés sur addic7ed.

Link to comment
Share on other sites

LOL, that will be me ! :D

 

doc

103iruh.gif

 

The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

 

 

IMPORTANT LINK:

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...