Jump to content

Dutch Translations


MERLUC

Recommended Posts

Hi guys, I allowed myself the right to move this thread from General section into the Dutch Subforum, where I think is more likely to be.

Cheers

 

doc

  • Like 1

103iruh.gif

 

The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

 

 

IMPORTANT LINK:

 

Link to comment
Share on other sites

Al een tijdje op zoek naar subs van Masters of sex, maar het vertaalwerk schijnt na aflevering 8 te zijn gestopt.
Aflevering 9 tem 12 zijn met andere woorden nergens in NL te vinden - tenzij ik iets over het hoofd zie natuurlijk. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mijn vrouw en ik genieten van "Braquo" ( een "geweldige" serie) .

en met ons nog anderen denk ik (hoop ik).

Seizoen 1 en 2 hebben we reeds gezien en seizoen 3 is ook reeds uit , telkens 8 afleveringen.

Nu is het zo dat we een beetje onder de voeten uit kunnen met "school Frans" maar tegen "slang" zijn we niet opgewassen.

Nu kan je me op  een paar kilometer reeds horen aankomen.

Is er iemand die deze serie kan ondertitelen

Link to comment
Share on other sites

Er is niemand bezig -zover ik weet- met een vertaling. Seizoen 1 en 2 waren DVD rips, ik denk dat we daarop moeten wachten.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Weet er iemand waarom series die in AFG aangeboden worden minder downloads hebben.

AFG  is een avi bestand en is dus groter als een mp4 bestand.

Dus als "plaats besparing" kan er inkomen maar zijn er nog andere redenen.

Laat eens iets "horen".

Louis

Link to comment
Share on other sites

Mp4 is ook makkelijker in gebruik aangezien het door veel apparaten standaard afgespeeld kan worden (afhankelijk van de codec).

Ook gok ik dat x264 wordt gebruikt ipv xvid in de avi wat tevens een betere ondersteuning heeft en ervoor zorgt dat een betere kwaliteit kan gehaald worden met een kleinere bestandsgrootte.

Link to comment
Share on other sites

BorisVictor.... Addic7ed, we have a small problem! :rolleyes:

Er is weer een nieuwe Unforgettable-aflevering gereleased. CBS heeft in Amerika de uitzendingen weer hervat. Echter (!!!)... de afleveringsnummering klopt dan niet meer op Addic7ed.. Volgens het 'HDTV SKTGV'-schema zou men voor E08 dus 'Manhunt' moeten hanteren als afleveringsnaam. CBS heeft er echter voor gekozen om de E10 'Till Death' release (volgens SKGTV) als E08 uit te zenden. Je krijgt dan dus S02E08 'Till Death'.

Ergo, waar plaats ik nu de gesynchroniseerde ondertiteling voor S02E08 'Till Death' WEB-DL?

Link to comment
Share on other sites

Ik stel voor dat je de volgorde + titel van Addic7ed gebruikt en bij de comments meldt dat CBS deze episode E10- Till Death noemt.

Link to comment
Share on other sites

Maar het is een compleet andere aflevering... Niet alleen de naam. Dat is het 'moeilijke' dus nu... zeer verwarrend als iemand de subs voor E08 denkt te downloaden.

E08 CBS = E10 SKGTV

Ik kijk wel even wat ik ervan ga maken.

Link to comment
Share on other sites

Mocht er iemand zin hebben in het vertalen van Arvingerne (The Legacy), dan zou die persoon op héél veel respect kunnen genieten van mezelf en de volledige Nederlandstalige bevolking wereldwijd.

Kort gezegd: serie wordt door critici omschreven als "beter dan" Killing en Bron/Broen".

Link to comment
Share on other sites

De DVD van The Legancy zal op 27-5-201 worden gereleased, Ik denk dat een vertaler deze serie nu niet meer gaat vertalen.

Link to comment
Share on other sites

Betreft de serie Brooklyn Nine-Nine

 

Hoi team!

 

De Afleveringen van Brooklyn Nine-Nine vertaald door het QoQ team zijn hier gepost tot en met aflv 14 als ik me niet vergis. Zou iemand de rest hier ook kunnen posten want ze zijn wel vertaald maar het posten hier ervan is al een ruime tijd gestopt.

 

Alvast bedankt !

Link to comment
Share on other sites

Ja maar jammer genoeg op een ****site met een privéserver he Boris. Daarom zou het fijn zijn dat de afzonderlijke subs verder ook hier worden gepost.

Mvg,

-Creepy-

Link to comment
Share on other sites

De DVD van The Legancy zal op 27-5-201 worden gereleased, Ik denk dat een vertaler deze serie nu niet meer gaat vertalen.

Haa, maar dat begrijp ik helemaal. Dan wordt het nog even wachten dus! Thanks

Link to comment
Share on other sites

En nu ik hier toch ben: Heeft iemand het plan om "Fargo" te gaan vertalen. De serie-versie van de film.
Kritieken na aflevering 1 zijn laaiend. Laai-end.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Member Statistics

    26362
    Total Members
    6268
    Most Online
    Eleauka
    Newest Member
    Eleauka
    Joined
×
×
  • Create New...