Jump to content

ÓFÆRÐ (TRAPPED), Icelandic new series


Cafeine
 Share

Recommended Posts

Bonjour,

J'ai lu qu'ils allaient la diffuser sur France 2 en février. 

Enfin diffuser à mon avis est un bien grand mot, car ils vont faire deux épisodes de 90 minutes ! 

Je ne vois pas comment on peut couper une série de 10 épisodes en deux fois 90 minutes, sauf si j'ai mal lu ou mal compris.  Enfin wait&see...

http://www.leblogtvnews.com/2016/01/la-serie-policiere-islandaise-trapped-des-le-8-fevrier-sur-france-2.html

Partisane du moindre effort !

Link to comment
Share on other sites

​I know ;)

I posted this request as a reminder for the upcoming airing on BBC4… and before I knew it was also purchased by France 2 for an almost immediate broadcasting :smiley-happy096:

 

Bonjour,

J'ai lu qu'ils allaient la diffuser sur France 2 en février. 

Enfin diffuser à mon avis est un bien grand mot, car ils vont faire deux épisodes de 90 minutes ! 

Je ne vois pas comment on peut couper une série de 10 épisodes en deux fois 90 minutes, sauf si j'ai mal lu ou mal compris.  Enfin wait&see...

http://www.leblogtvnews.com/2016/01/la-serie-policiere-islandaise-trapped-des-le-8-fevrier-sur-france-2.html

Je comprends plutôt qu'ils diffuseront deux épisodes à chaque fois, donc diffusion sur 5 semaines (au lieu de 10 en Islande)

 

« Caféine et nicotine sont les deux mamelles du sous-titrage. »

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
15 hours ago, Moiryn said:

Would it be possible to get English subtitles for the new series, i.e. S03, please?

This time, unlike first two seasons, it releasing on ruv.is with icelandic subtitles only (at least for now), so we need to wait it from Netflix or Amazon.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Member Statistics

    26231
    Total Members
    6268
    Most Online
    usrnm
    Newest Member
    usrnm
    Joined
×
×
  • Create New...