Jump to content

Introduce you !


Bolphider

Recommended Posts

Hi guys, hi girls, i'm a french guy who came France [EDITED]. I'm a translator on a website called addic7ed and i love the english language. My favourite series are, The Flash, The Walking Dead, Game of Thrones and more more more ... i would like to introduce me in this forum 'cause it's a great idea for talk to persons. alright, my name is Thomas in real life, but in game you can call me Bolphider, i'm 24 years old and i love mangas !

French 

Bonsoir tout le monde !, je suis un memc français qui vient de France [EDITED]. je suis a traducteur sur le site addic7ed et j'adore la langue Anglaise. mes séries favorites sont : Flash, The walking Dead, Game of Thrones et bien encore. je voudrais me présenter sur ce forum car c'est une bonne idée de parler aux gens. Très bien, mon nom est Thomas dans la vraie vie mais dans les jeux vous pouvez m'appeler Bolphider. j'ai 24 ans et j'adore les mangas !

Link to comment
Share on other sites

Flash is a marvel comics adapted to a serie, walking dead is a zombie serie and game of thrones talk about sorcellery

 

Flash est un comic de Marvel adapté en série, walking dead est une série de zombie et game of thrones parle de sorcellerie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Member Statistics

    26323
    Total Members
    6268
    Most Online
    botsaris
    Newest Member
    botsaris
    Joined
×
×
  • Create New...